eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-18 15:31:52
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 18 maja 2021 o 14:37:01 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 18 May 2021 05:15:04 -0700 (PDT), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder
    przed pojawieniem się. Na dodatek trochę dotowanego. To stary używany towar nie dość
    że nie zmieni ceny to jeszcze zdrożeje. Czyli jeśli pojawił by się samochód
    elektryczny tańszy o polowe, ale i trochę gorszy bo mający zamiast 450 kilometrów na
    ładowaniu 250 kilometrów, z gwarancją państwa na 1/3 kredytu. I możliwością umorzenia
    jego części. To stare i trochę lepsze samochody elektryczne których finansowe
    udogodnienia nie dotyczą będą drożały, czegoś takiego Marks z Engelsem by nie
    wymyślili a ty z radem daliście rade.
    > Zmądrzej, bo chrzanisz głupoty.
    > Nowy towar to domek 70m2 gdzieś na zadupiu? I on ma być tańszy o połowę, bo
    > kierownika nie będzie (marginalny koszt)? :D
    > Taniej o połowę to już było i nie wróci.
    >
    > Równie dobrze mogą rzucić lokomotywy.
    >
    > Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, majaczysz w jakimś komsomolskim
    > zwidzie jak emerytowany socjalista.
    Czyli uważasz że nowy domek 70 m będzie droższy w budowaniu niż taki co ma 140
    metrów. Dalej podtrzymuje to o Marksie i Engelsie. Takie cuda zdarzały się w
    socjalizmie, systemie niedoboru wszystkiego. Stary samochód kosztował więcej niż nowy
    z fabryki. Na dodatek nie taki stary że był zabytkiem a trzyletni. Co do zadupia.
    Domy co mają 140 metrów też są stawiane na zadupich. Działki w miastach mają zbyt
    wysokie ceny żeby mały dom postawić. W miastach stawia się albo bloki albo biura albo
    sklepy. W przypadku Łodzi to nie są często obrzeża Łodzi a obrzeża Ksawerowa,
    Aleksandrowa, Konstantynowa itp. czyli miast i wiosek wchodzących w aglomeracje
    łódzką. Daje sobie kutasa w talarki pociąć że jeśli powstaną tereny pod zabudowę
    zgodna z rządowym zamysłem to zostaną w pierwszej kolejności uzbrojone niż tereny pod
    domy większe nie wchodzące w program. Ostatnio czasami bywam u znajomego na działce w
    ogródkach pracowniczych. Las łagiewnicki,fajne miejsce. Sporo domów jednorodzinnych.
    Z mediów jest tylko prąd a droga bywa nieprzejezdna. Do tego poziom wody gruntowej
    bywa czasami wyższy niż poziom gruntu. I takie atrakcje 20 minut jazdy rowerem od
    centrum miasta, bo samochodem to często i godzinę.