eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-18 12:59:57
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Jesteś oderwany od rzeczywistości....

    > ... czego dowodzi powyższy post. Oni już wygrali, bo ceny nie
    > spadną. Poseł Porozumienia, niejaki Sośnierz, określił program
    > własnej partii jako rak dla gospodarki i miał rację.
    >
    > Od 5 lat mamy mieć "tanie mieszkania". W tym czasie ceny x2.
    >
    > Reszta to propagandowe pierdolenie, w które może jacyś idioci
    > uwierzą.

    Ja juz pomijam spelnialnosc obietnic ale:
    - w tym programie jest tez opcja zapewnienia kredytowania wkładu
    własnego na zakup mieszkania.
    Czyli popyt który obecnie i tak jest bardzo wysoki dostałby jeszcze
    dodatkowego kopa.

    Tylko Zenek moze podejrzewac ze to obnizy ceny mieszkań. ;-DDD

    Ale tak jak mowisz - Zenek jest oderwany...
    Wystarczy zobaczyc co sie obecnie dzieje w bankach w kontekscie
    kredytów hipotecznych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,