eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-17 19:18:35
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 17 czerwca 2021 o 18:41:11 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Thu, 17 Jun 2021 08:56:39 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Zenek Kapelinder

    by się mogło wydawać. Najpierw po znalezieniu tekstu źródłowego sprzed pięciu lat
    znalazłem że łódź jest na 40 miejscu w Polsce wśród dużych miast, jeśli brać pod
    uwagę zanieczyszczenie powietrza. A teraz że na świecie ma najgorsze powietrze.
    > Głupiutki, a czytać umiesz? Jak się nauczysz to wróć i przeczytaj, że "w
    > kwietniu 2021". Czy wiesz co to jest kwiecień 2021? Już ci tłumaczę, bo widzę
    > że nie ogarniasz. To okres od 1 do 30 kwietnia. I teraz się skup - rok 2021.
    spokojnie iść pierdolić. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. To jak to jest że smogiem
    robionym przez samochody jak w jakimś mieście jest 20 jednostek. W Łodzi teraz są 23
    jednostki. To dużo czy mało?
    > Ale o czym ty głupiutki gadasz?
    > Jak ci piszę, że w kwietniu, a nie teraz.
    > Ale już ci tłumaczę czym to się różni.
    > Kwiecień to okres od 1 do 30 kwietnia. Uwaga - TEGO ROKU. Zrozumiałeś?
    >
    > A teraz to... teraz, w tej chwili. Daj zrzut tej stronki to ci dokładnie powiem
    > o jaką godzinę chodzi, a później wytłumaczę czym się różni ta data od
    > kwietniowej.
    >
    > Jak pomożesz mi, to w końcu zrozumiesz, prawda?
    Jak rządy przejdą na system polecany dla idiotów to bedzez mógł się popisywać.
    Chwilowo rządy korzystają z tego https://en.wikipedia.org/wiki/Air_quality_index. Na
    zdjęciu jest stacja pomiarowa. Chcesz wierzyć że sieć stworzona dla zysku dla
    amatorów dobrze działa to sobie wierz. Nic mi do tego dokąd nie kłamiesz i nie
    manipulujesz danymi.