eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-18 12:59:48
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytasz skąd informacja o podgrzewaniu Bałtyku. Z netu. Czytasz
    > czasami wiadomsci. Pojawiają się linki. Coś cię zainteresuje to
    > otwierasz. A tam znowu linki. W jednym z takich linków było że
    > Niemcy żeby utrzymać częstotliwość jak mają za dużo prądu a nie
    > chcą wyłączać elektrowni to grzeją Bałtyk. Nie stworzyłem tej
    > informacji tylko ja przekazałem. A Ty chcesz zabić listonosza bo
    > nie taka informacji jakiej oczekiwałes przyniósł. Z technicznego
    > punktu widzenia ma to uzasadnienie w związku z czym informacja
    > może być prawdziwa.

    Tak, pytam.
    Jak ja coś czytam, to najczesciej umiem do tej wiadomosci wrocic.
    I o to cie prosze - o linka do tej wiadomosci.

    > Kiedyś zakwestionowalem dane jakie dałeś bo
    > były to dane z amatorskiej sieci.

    A amatorskiej?
    Mozesz pokazac konkretnie jaki research przeprowadziłes i o jakiej
    amatorskosci mowisz?
    No chyba ze kazda organizacja nierzadowa jest dla ciebie organizacja
    amatorska?

> [...]
    > jednostek chyba jeszcze nie widziałem. Dodam jeszcze że Łódź w
    > pierwszej dwudziestce najbardziej zakorkowanych miast na świecie
    > jest na czternastym miejscu. Ciągle zatrzymujące się i ruszające
    > samochody powinny dawać ogromne zanieczyszczenie powietrza, a nie
    > dają. Czyli że to nie samochody robią smog.Bywa że w letni dzień w
    > niektórych miejscach jest 30 jednostek. To jak w końcu zrobią
    > remonty ulic i odkorkuja Łódź to zrobi się 20 jednostek. I nie
    > mogłem zdzierżyć że jakiś baran a konkretnie rad.... Kłamie w żywe
    > oczy a na poparcie kłamstwa nic nie daje, żadnego linku.

    Ja nigdzie nie twierdziłem ze to samochody sa głownym sprawca smogu i
    zanieczyszczen wiec nie wiem z czyja teza dyskutujesz.
    Ja ci tylko pokazywałem ze pojawiaja sie znaczne przekroczenia a ty
    twierdziłes ze nie ma takiej mozliwości.

    > Burzył
    > byś się jak bym napisał że materiały budowlane są tanie i dał
    > wymyślone cenniki z 2005 roku? Jeśli chcesz żebym dawał na wszyko
    > linki a od kłamcy manipulatora nie chcesz to znaczy że jesteście
    > siebie warci czyli nic nie warci.

    Jeżeli podajesz jakas informacje z dupy to jak inaczej mam sprawdzic
    czy kłamiesz czy moze ja czegos nie wiem jak prosząc o zrodło tej
    informacji?

    > Co ominąłes. W innym temacie
    > znowu uciekasz pod kieckę matki. Pokazałeś kiedy że jesteś za
    > oszczędzaniem wody. Spytałem wtedy jak sam to robisz. I do tej
    > pory nie dałeś żadnej odpowiedzi. Za to cały czas kłamiesz że
    > napisałeś jak to robisz. Ale nie chcesz pokazać w którym miejscu
    > wiele razy odpowiadales. Do tego każesz mi szukać tego czego nie
    > ma. Pal licho mnie, ale wiele osób chętnie by się dowiedzialo jak
    > można oszczędzać wodę. I Ty orędownik szczytnej idei odcinasz ich
    > od informacji.

    Zenku, kto chciał to juz zrozumiał.
    Nawet dajac ci teraz hasła do wpisania w google mysle ze jest jasne, o
    czym ja mowie, dla kazdej osoby kto ma iq choc o 5 wyzsze od kury.
    A ze ty nie łapiesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki