eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-18 19:30:30
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 18 czerwca 2021 o 12:59:50 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > I co? Napisze ci po raz 10 to samo a ty za 3 miesieca znowu spytasz czy
    > oszczedzam wode robiąc pranie raz na miesiac?
    > Jak dotychczas nie zrozumiałes to juz nie zrozumiesz.
    > Ale jeżeli chcesz mnie zaskoczyc i porozmawiac to przeczytaj KURWA choc
    > kilka artykułów w necie w podanej tematyce.
    > Szanuje posiadanie własnego zdania, nawet wbrew opinii naukowców ale
    > wystarczy juz debilnej dyskusji pod tytułem - oszczedzanie wody to
    > mycie sie raz w tygodniu, bo to jest rozmowa z idiota
    > --
> [...]
    Jak możesz po raz dziesiąty napisać to samo jak do tej pory ani razu nic nie
    napisałeś w temacie jak oszczędzasz wodę. Jak tyle razy pisałeś to skorzystaj z rady
    radą i wyciągnij z historii. Chwilowo jesteś z nim w koalicji to chyba nie napiszesz
    że to zły pomysł żebyś poszukał w historii. Udowodnij że pisałeś. Jakieś barwny chcą
    żebym dał linka do informacji o grzaniu Bałtyku. Nie mój artykuł to był. Nie było to
    wczoraj itp. Ale Ty twierdzisz że sam wiele razy pisałeś jak oszczędzasz wodę i
    wychodzi że sadzami w kominie pisałeś. Nikt nie widział nikt nie słyszał.