eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-18 20:50:08
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 18 Jun 2021 10:31:50 -0700 (PDT), w
    <2be4f941-8265-4554-8214-ad06b106df72n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    popisywać. Chwilowo rządy korzystają z tego
    https://en.wikipedia.org/wiki/Air_quality_index. Na zdjęciu jest stacja pomiarowa.
    Chcesz wierzyć że sieć stworzona dla zysku dla amatorów dobrze działa to sobie wierz.
    Nic mi do tego dokąd nie kłamiesz i nie manipulujesz danymi.

    > Jak taki przymuł bagienny jak ty może komuś coś wyjaśnić? Próba rozmowy z tobą to
    gwałt na rozumie.

    No, ale to ty bułko nie zrozumiałeś prostego tekstu.
    Wytłumaczyć czy podejmiesz jeszcze raz próbę?