eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-19 21:57:06
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 19 czerwca 2021 o 15:55:47 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Są wątki które się ewidentnie ich bohaterom nie udały
    > Np watek o chlebie "wodnym" i bzdury które tam użytkownik wypisywał.
    > Kogutowi "nie udał" się wątek o czystości powietrza w Łodzi bo fakty są jakie są a
    on bzdury uparcie pisze
    > Tobie zaś nie udał się watek o oszczędzaniu wody, bo tu niestety Kogut ma sporo
    racji
    > Piszesz o linkach w google, w tamtej dyskusji chyba z przed roku już ktos linki
    wstawiał. Linki ze w w Afryce wody brak i ludzie z tego powodu umieraja
    > Napisałem ze codziennie moge 1000-2000litrów wody udostępnić tylko niech to ktoś do
    Afryki dostarczy.
    > Odzewu nie było.
    > Jak mogę wode oszczędzać?
    > Czy jak zamiast kąpieli w wannie(250 litrów) zrobię szybki prysznic(50Litrów) to
    200lutrów oszczędziłem?
    > Patrząc po sieci wodociagowej i kanalizacyjnej w moim mieście te 200litrów które
    pobrałem z kranu i rozrzutnie wlałem do wanny za pół godziny będzie w lokalnej rzece
    czyli wróci do środowiska.
    > W tym tygodniu ok 3 godziny dziennie u mnie podlewanie ogrodu działa, pi razy drzwi
    to 3 tys litrów dziennie.
    > Zmarnowana/nie oszczędzona woda czy jednak nie?- bo wróciła do środowiska i
    nawodniła rośliny, napił się jeż i inne krety.
    Pozwolisz że zaprotestuje. Od kilku lat mam takie nikomu nie szkodzące hobby że
    sprawdzam co jakiś czas pogodę. Na Interii oprócz prognozy podają jakie jest
    zanieczyszczenie powietrza. Dane biorą z sieci czujników. Ta sama sieć czujników
    służy wielu rządom na świecie do czegoś tam. Korzystają z niej instytucje państwowe.
    Czyli to musi być sieć dająca wiarygodne dane. Jest jeszcze sieć amatorska. Posłużę
    się prostym przykładem. Jedziesz samochodem. Zatrzymuje cię policjant i twierdzi że
    przekroczyłeś prędkość. Pytasz skąd o tym wie. A on że znalazł w necie opis
    urządzenia do mierzenie prędkości i go sobie zrobił. Odpowiedz uczciwie czy zajebał
    byś go śmiechem czy zapłacił mandat? Tak samo z amatorska siecią. Powstała żeby
    sprzedawać czujniki. Jak zawyża to bardzo dobrze dla sprzedawcow bo sprzedają więcej.
    Wracając do sedna. Od kilku lat sprawdzam pogodę i jednocześnie widzę jakie jest
    zanieczyszczenie powietrza w Łodzi. Teraz jest 17 jednostek. Dużo? Przekroczenie
    pięćdziesięciu widziałem. Nie był to bardzo często. Przekroczenie stu jednostek chyba
    nie widziałem. Nie uznaje wyników z amatorskich sieci i będę bronił tego że pisałem o
    niskim wskaźniku zanieczyszczenia powietrza w Łodzi. Bo jest niski.