eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-02 20:26:19
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 2 lipca 2021 o 19:59:51 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Widze ze czytanie ze zrozumieniem nie jest twoja mocna strona...
    > Znowu chcac udowodnic swoja teze, opierasz sie na letnich odczytach.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    > Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain
    Dlaczego tak opornie Ci idzie danie linku do tego jak pisałeś jak oszczędzasz wodę.
    Nie umiesz znaleźć to napisz z pamięci, jeśli jakaś masz, co wtedy napisałeś. A na
    jakich danych dzisiaj mam się opierać jak nie ja letnich? Świat zapewne nie skończy
    się po wakacjach i będzie okazja analizować dane z zimy. W zimę w Łodzi dużo nie
    będzie. Pieców węglowych Łodzi praktycznie już nie ma. Łódź jest położona trochę na
    górce i ma kanały wentylacyjne. W Łodzi zawsze jakiś wiatr wieje. Wentylacja miasta
    jest na bardzo dobrym poziomie. Nie to co Kraków leżący w dolinie. Większość
    zanieczyszczeń nie jest od samochodów tylko od niesprzatania miasta. Każdy deszcz
    powoduje że ilość zanieczyszczeń bardzo spada. Teraz wyjaśnij jak oszczędzasz wodę.