  • Data: 2021-07-04 01:50:15
    Temat: Re: wodny chleb z szarej wody
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-02 o 23:15, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2021-07-02 o 22:05, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../

> [...]
    > dobrze możemy podlewać wodą deszczową.
    >
    > Przestań też dopytywać co robią ludzie z zaoszczędzoną wodą, bo pytanie
    > to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jesteś idiotą.
    >
    > Oszczędzanie wody ma przede wszystkim wymiar finansowy, bo wykorzystując
    > mniejsze ilości wody płacimy mniejsze rachunki. Tak wiem, że nie dotyczy
    > to ciebie, bo za zużywaną przez ciebie wodę płacą sąsiedzi.
    >
    > Idąc twoim tokiem rozumowania, równie dobrze można powiedzieć, że żyjąc
    > na Ziemi niczego nie zużywamy tylko wykorzystujemy. Nie zużywamy tlenu,
    > pożywienia czy energii, ani żadnych, innych zasobów.

    zenus to pieniacz, psychol i nadęty bufon. Bełkocze na każdy temat nie
    mając wiedzy, a jedynie swój "chłopski rozum" który wg niego daje mu
    prawo do pouczania innych. Argumenty do niego nie trafiają. Facio ma
    kompleks małego członka i tyle.

    https://www.thespruceeats.com/puerto-rican-water-bre
    ad-2138108

    https://www.thegreenage.co.uk/tech/greywater-recycli