eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-14 21:04:52
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze coś. Jak ja coś piszesz to sprawdź bo czasami na idiotę można wyjść jak bez
    sprawdzenia pisać. Suma opadów w Polsce 600 mm w Meksyku 1050. W Meksyku jest
    niewiele mniejsza od średniej sumy opadów w Anglii. Anglia to kraj wyspiarski w
    którym deszcze wpisane są do klimatu jaki tam panuje.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...