    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Date: Thu, 1 Jan 2015 17:51:06 +0100

    news:e68ea721-ddf3-4cc5-999f-dad9933d300a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 15:08:15 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no to dobrze ze to zauwazasz, co dziecku chcesz tłumaczyc i jak wychowywac
    > to twoja sprawa, ale to twoje dziecko jest inne od pozostałych, zatem to
    > twoje zadanie je przygotowac do zycia.

    >Dlaczego dziecko nie chodzące na religię jest inne na przykład od dziecka
    >nie chodzącego na zajęcia kółka teatralnego?

    Bo wiekszosc chodzi na religie, i wiekszosc nie chodzi na kolko teatralne.
    Zeby była jasna sprawa -nie mówie ze jest gorsze. Ale rodzic powinien je
    przygotowac na zderzenie z rzeczywistoscią.
    A jak sie dowiaduje z pójdzie do piekła - no cóż -lepiej to wiedziec, niz
    kiedys sie zdziwic.

    >Jeśli dziecko na poziomie pierwszej albo drugiej klasy twierdzi że z
    >jakiegoś powodu inne dziecko jest gorsze to samo tego nie wymyśliło, a że
    >wymyślił za nie je ktoś dorosły. Kilkuletnie dzieci są całkowicie bezbronne
    >przed indoktrynacją. Kościółkowi to wiedzą i uderzają w tych co się bronić
    >nie mogą.

    dyrdymały jakies - dzieci maja to do siebie ze sa okrutne w wyrazaniu o
    innych, a to pojadą po rudym, a to po grubym. Od tego sa rodzice zeby je
    odpowiednio przygotowac. A to nie wina kk ze czasem niektorzy sobie nie
    radzą i za wlasne problemy wychowawcze winią innych.

    Zresztą to wyolbrzymianie problemów - mówimy o alternatywie dla
    chrzescijanstwa, o islamie padło "Oczywiście jeśli przyrównasz to do terroru
    islamskiego, to właściwie
    pikuś" - wyszukujecie jakies pierdoły zupełne w stosunku do alternatyw.
    Jesli nie macie powazniejszych zarzutow, powodów dla ktorego warto zmienic
    chrzescijanstow na islam czy cokolwiek innego to nie wiem o czym gadamy. O
    pierdołach nie specjalnie zamierzam.

    b.