  • Data: 2015-01-06 01:17:16
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 00:36:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    rolne, wolne zawody. Najdziwniejszy socjalizm jaki był w demoludach.

    wspominam lata dzieciństwa. Później ja byłem rzemieślnikiem. Też mi się dobrze żyło.
    Widziałem jak się żyło innym.

    > nie wszyscy byli rzemieślnikami

    > mniej narzekali co nie znaczy, że żyło im się lepiej. Żyło im się dużo
    > gorzej
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Kłamiesz. A jeśli Tobie żyło się gorzej to znaczy że miałeś rodziców alkoholików.
    Miałeś niefart że urodziłeś się w rodzinie patologicznej. Patologia społeczne jest
    niezależna od żadnego systemy politycznego czy gospodarczego.