  • Data: 2015-01-06 10:44:04
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-05 o 23:41, Uzytkownik pisze:
    > ROTFL
    > O czym Ty piszesz?
    > W roku 1988 jeszcze
    A Gorbaczow od kiedy rządził? Od kiedy ZSRR przeżywało kryzys, nie tylko
    ekonomiczny? Tego typu kraj nie upada ot tak, po pstryknięciu palcami -
    cały proces trwał przynajmniej od połowy lat '80.

    > Ja niczego nie sugeruję. Wnioski niech każdy wyciąga sam. Ja już je
    > wyciągnąłem w latach 80-tych. Może dlatego, że miałem informacje prawie
    > z pierwszej ręki - od brata, który był zawodowym wojskowym.
    Rany. Ruchy wojsk mamy także teraz. To jeszcze nie znaczy, że te wojska
    gdzieś wejdą. Po to te wojska są, żeby nimi straszyć. W każdym razie na
    podstawie ruchów wojsk przy granicach, nigdy bym nie powiedział, że
    Jaruzelski uratował życie kilkunastu, czy kilkudziesięciu tysiącom
    Polaków, wprowadzając stan wojenny.

    > W Moskwie, na Kaukazie, Uralu ....
    > Wybacz, ale zadajesz pytania na poziomie przedszkolaka
    Wybacz, ale odnoszę podobne wrażenie odnośnie Ciebie. Gdzie miały być
    rozlokowane wojska kraju, którego doktryna wojenna wyglądała, jak
    wyglądała, które od 1945 roku kontrolowało kraje Europy Wschodniej, a w
    planach jego przywódców był podbój części zachodniej?

    Maciek