  • Data: 2015-01-06 18:40:26
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-06 o 18:28, k...@g...com pisze:

    > Nie było zakazu prowadzenia działalności gospodarczej. A od pewnego momentu (
    Wilczek) były duże ułatwienia w zakładaniu małych firm.

    Zeby wszyscy byli jak Wilczek. Zreszta to juz blisko lat 90 tych.

    > Załapałem się na te ostrzejsze przepisy. Tutaj 10 tysięcy, tam 5 tysięcy łapówki i
    sprawa stała się prosta. Jakieś koszta wpisowe się ponosiło żeby lepiej zarabiać. Ale
    bycie rzemieślnikiem oznaczało pracę po 12-14 godzin. Brak wolnych sobót. Niepłatne
    urlopy itp. Nygusy wolały czy się stoi czy się leży lieś tam się należy + super
    premia w postaci tego co się ukraść dało. Wtedy wysoko dochodowe dziwne zawody były.
    Dzisiaj pracownik stacji benzynowej zarabia najniższą krajową o ile na umowie
    śmieciowej nie jest. Za komuny to była robota lepsza od wygrania miliona w totka.
    Kierowca w budowlance. Nie dość że na paliwie zarabiał to jeszcze materiały budowlane
    na lewo sprzedawał. Lekarze po trzy a niektórzy i więcej etatów mieli. W PRL
    pieniędzy nie miał ten co mu się nie chciało ich zarabiać.

    Mowisz, ze dobrze zyli bo kradli? Hehe, to to ja dobrze wiem. Tylko jak
    ma sie do tego wydajnosc np.?

    Pozdro.. TK