    From: "Winiecki" <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <m7rcbb$9ar$1@node1.news.atman.pl> <m832o7$td4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m83dpr$boe$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <m83ttl$21h$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <m8478i$qar$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <m849ib$8vl$2@node2.news.atman.pl> <m84cfg$c4k$1@node2.news.atman.pl>
    <m84de9$d6n$1@node2.news.atman.pl>
    <54a6f93c$0$2657$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Date: Sun, 11 Jan 2015 01:51:46 +0100

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:0c4009bc-b7da-446e-891b-67d271c0d0da@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 21:02:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    >Ksiądz-pedofil ot po prostu to tylko człowiek.
    ========================
    Bud.: jesli chodzi o ksiezy to ja mam wymagania wieksze od innych -ale oczwiscie tacy
    sie zdarzają. I zeby była jasna sprawa - to media fałszują sprawe. Procent ksiezy
    pedofili i innych przestępców jest znacznie mniejszy niz wsród innych zawodów. Ale to
    w mediach nie przejdzie zeby to napisac.
    ========================
    Win.: W rzetelnych mediach tego nie napiszą, bo rzetelne media nie kłamią.
    Procent księży pedofilów jest znacznie większy niż wśród innych zawodów.
    Jest to dość duża grupa pedałów, a wśród pedałów jest znaczny procent pedofili.
    Żadna grupa zawodowa nie ma takiego "dorobku" w molestowaniu dzieci.
    Doczekali się nawet opracowania w wikipedii
    http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church_sexual_
    abuse_cases
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia_by_Roman_Cat
    holic_priests
    Tylko funkcjonariusze Franciszka f.F. mają tak szeroki dostęp dostęp do dzieci,
    żadna inna grupa zawodowa nie ma tylu facetów stykających się z dziećmi.
    Mialem ubaw, gdy w radiu Rydzyka usłyszałem jak jakiemuś funkcjonariuszowi
    wymsknęło się, że faktycznie mają problem z pedałami.
    Rydzyk później długo zapluwał się, że to nie tak, że to nieprawda.
    Prawda jest taka, że jest to środowisko idealne dla pedałów i pedofilów.
    Dużo facetów w jednym miejscu, nieograniczony dostęp do dzieci,
    nadzór z strony szefów jest iluzoryczny, Państwo jest bezradne (wiadomo,
    święte krowy), szefowie przymykali oczy i tuszowali takie patologie.