  • Data: 2015-01-11 11:45:17
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:m89u5e$bbf$1@node1.news.atman.pl...

    > Ale na ziemi masz przeciez wybor. Tu stanowi prawo wiekszosc.

    Problem jest taki, że ta większość oparta jest na ludziach uzależnionych
    od religii, głosujących tak jak im każe funkcjonariusz partii Franciszka fpF.
    W ten sposób prawo stanowione jest przez system quasitotalitarny.

    > No ale przeciez nie musi. Skoro to robi to znaczy, ze tak chce.
    > Pozdro.. TK

    Nie, on nie robi bo tak chce, tylko robi bo wierzy w funkcjonariusza Franciszka,
    który mu dostarcza narkotyk.
    Uzależniony zrobi bardzo dużo, aby otrzymać narkotyk.