  • Data: 2015-01-12 12:41:34
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0611cd9e-0d75-4f4e-9a70-2d45f3b84196@go
    oglegroups.com...

    > Ergi - dałes mu sie podpuscic - przeciez to kompletnie nie ma nic
    > wspolnego z KK, a on to wyciagnal bo go jakos strasznia zjarala poprzednia
    > dyskusja.

    Wiem, że on troluje ale mimo wszystko staram się prostować bzdury - ot tak
    dla zasady. Świata nie zbawię, ale zawsze to jedna niesprostowana bzdura w
    archiwum mniej.

    > Co do samego zdarzenia:
    > Laicka francja z wiodącą poprawnoscia polityczną absolutnie nie umie sobie
    > poradzic z mniejszoscią islamską. Z jednej strony należy potępic ich
    > terroryzm, narastającą siłę zagrażająca istnieniu
    > panstwa francuskiego, ale z drugiej poprawnosc nie pozwoli tego uczynic.

    Maja to co chcieli - natura nie lubi próżni - tępiąc od lat chrześcijaństwo
    dostali radykalny "islam" *. Oczywiście upraszczam, ale tak w skrócie to
    wygląda.

    * - pisze w cudzysłowie, bo z prawdziwym islamem to nie ma wiele wspólnego.

    > Czasopisemko owo jest strasznie płytkie i szmatławe, z tekstami bardzo
    > odstającymi nawet od owej liberalnej europy.
    > I zobaczcie co sie dzieje - cała wierchuszka europejska gromadzi sie na
    > marszu w obronie tego szmatławca, którego z obrzydzenia nie wziela by
    > nigdy do ręki.
    > Efektywnosc zamachu wzrosła natychmiast o milion procent - młodzi,
    > niezdecydowani muzułmanie widzą europejczykow stających solidarnie w
    > obronie gazety pokazującą mahometa w
    > obrzydliwych > kontekstach - i przestają byc niezdecydowani.

    IMO przesadzasz - oni nie bronią szmatławca tylko sprzeciwiają się
    islamskiemu terrorowi - niestety zamiast z bronią w ręku robią to pasywnie.

    > Głupota i krótkowzrocznosc europejskich elit jest porażająca...

    Elity są takie jak społeczeństwo :-(

    Paru lewackich "intelektualistów" musi w końcu dostrzec że to co się dzieje
    od 11 września to _wojna_ a na wojnie strzela się bez ostrzeżenia. Na
    Francuzów nie ma co liczyć oni mają długoletnią tradycję chodzenia na wojnę
    z transparentami "jeśli wy nie będziecie strzelać my też nie będziemy", ale
    Niemcy powoli się budzą. USA, GB i Niemcy to już jest jakaś konkretna siła
    do działania.

    Pozdrawiam
    Ergie