  • Data: 2015-01-12 17:57:05
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-12 o 12:41, Ergie pisze:

    > Wiem, że on troluje ale mimo wszystko staram się prostować bzdury - ot
    > tak dla zasady. Świata nie zbawię, ale zawsze to jedna niesprostowana
    > bzdura w archiwum mniej.

    Aby zbawiać świat trzeba mieć choć trochę "oleju w głowie".
    Ty natomiast poza typowym trollowaniem nie wnosisz nic merytorycznego do
    dyskusji.

    > Maja to co chcieli - natura nie lubi próżni - tępiąc od lat
    > chrześcijaństwo dostali radykalny "islam" *. Oczywiście upraszczam,
    > ale tak w skrócie to wygląda.

    Bzdury piszesz.
    Do rozwoju radykalnego Islamu przyczynili się chrześcijańscy Amerykanie,
    którzy wojowali tam, gdzie nie trzeba było.
    Był sobie Saddam Husajn, który trzymał za mordę radykalnych islamistów w
    Iraku. Kiedy radykalni Islamiści zaczęli podskakiwać w Iranie to też im
    dopierdolił i także złapał za mordę. Pomagali mu w tym USA i ZSRR w
    obawie przed rozprzestrzenieniem się radykalnego Islamu.
    USA zamiast współpracować dalej z Saddamem to zaczęli wspierać złodziei
    z Kuwejtu, którzy okradali złoża ropy naftowej Saddamowi.
    Ponieważ Saddam nie pozwolił robić z siebie durnia to uderzył na Kuwejt,
    a Amerykanie go powiesili, bo się bali, że Saddam zacznie dyktować ceny
    ropy.
    Do póki Saddam trzymał bliski wschód za mordę był spokój.
    Tak więc nie pierd...., że to się stało z powodu niszczenia
    chrześcijaństwa, bo to nie jest prawda.

    > IMO przesadzasz - oni nie bronią szmatławca tylko sprzeciwiają się
    > islamskiemu terrorowi - niestety zamiast z bronią w ręku robią to
    > pasywnie.

    Ale tak postrzegają to Islamiści.
    Czy to islamski terror czy też odjebało dwóm idiotom?
    Jedno jest pewne i tu z popieram Budynia, że świat islamski widzi teraz
    wystąpienia Europejczyków i Katolików przeciwko Islamowi.
    Z całą pewnością te demonstracje przyniosą więcej złego niż dobrego.

    > Elity są takie jak społeczeństwo :-(
    >
    > Paru lewackich "intelektualistów" musi w końcu dostrzec że to co się
    > dzieje od 11 września to _wojna_ a na wojnie strzela się bez
    > ostrzeżenia. Na Francuzów nie ma co liczyć oni mają długoletnią
    > tradycję chodzenia na wojnę z transparentami "jeśli wy nie będziecie
    > strzelać my też nie będziemy", ale Niemcy powoli się budzą. USA, GB i
    > Niemcy to już jest jakaś konkretna siła do działania.

    Tyle, ze wobec radykalnego Islamu bezradna.