    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 5 Dec 2015 11:24:35 -0800 (PST)
    <n3q45k$dhp$1@node2.news.atman.pl>
    <5660b70e$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3qih4$1cn$1@node1.news.atman.pl>
    <56614fb3$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <566191b8$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5662dad8$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5662ef4a$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <56632a89$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 19:19:17 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    sie próbuje przylepić - to to jest atak...
    > Odpowiem pytaniem tak samo idiotycznym jak Twoje.

    pytanie nie jest idiotyczne - gdybysmy rozmawiali o islamie to groziłyby ci przeróżne
    przykrosci łącznie obowiązkiem upraweiania religii lub śmiercią. Wiec rzeczwiscie
    religie mogą teoretyczne być wredne a jedna z nich rzeczywiscie jest. Doświadczyłes
    czegos choc troche porównywalnego? Oczywiscie ze nie -biadolisz i wydziwiasz tylko.
    Ataków katoli na niekatoli nie ma - a jesli uwazasz inaczej to daj przykłady.
    Znajdziesz cos wiecej niz jakies pyskówki?

    > A jak wyglądają ataki antykatolików czy też agnostyków takich jak ja,

    zwykle ataki dokonywane sa przez media. Np wałkowanie ksiądza pedofila w kółko - mimo
    ze statystycznie wsród ksiezy to jest 100x mniejsze zjawisko niz gdzie indziej.
    Gdybys bankowi robił taka nieuczciwą reklame to by cie pozwali i kazali płacic.
    Kosciół w mediach można opluwac do woli.
    Ale u nas to tak jest luz, na nowoczesnym zachodzie juz nie mozna choinki postawic, a
    w stanach wystawic jasełek. Bo obraża :)

    .
    > Wielokrotnie się spotkałem z agresywnym zachowaniem Katolików, którzy
    > próbowali mi narzucać swoje przekonania, poniżając i obrażając mnie
    > wprost lub obrażając moje uczucia i moje przekonania zarówno religijne
    > jak i polityczne.

    domyslam sie formy wypowiedzi - ty ich nazwiez bezczelnymi, oni cie inaczj i sie
    rozkręca :) Nie wiem jak to wygląda, ale katol powinien sie zachowac przyzwoicie.
    Jesli tak nie robi to zle postępuje. Tyle ze to nie dowód na fałszywosc religii jako
    takiej.

    narzuca ci kosciół? Przykład daj jakis, moze dwa.
    > Choćby nierówność w traktowaniu zgromadzeń czy wieców. Przykładowo jak
    > jakieś zgromadzenie chce wyjść na ulicę aby propagować swoje poglądy lub
    > manifestować swoje prawa to musi uzyskać zgodę. Katolicy wychodzą i
    > robią co chcą i kiedy chcą.

    ty masz jakies wizje wszechmocnego koscioła :-) Pielgrzymki sie normalnie zgłasz i
    uzgania z wojewodami, wiece, marsze, wszystko musi miec panstwowy kwit.
    Dokładnie tak jak cywilne maratony czy inne imperezy masowe.

    "beletrystyka" jest słowem Bożym z bardzo szerokimi dla wiernych konsekwencjami.
    > Zatem dla ateisty nie niesie żadnych konsekwencji?

    moralnych? Nieobowiązkowo, równie dobrze moze sobie poczytac nietzschego, albo
    marksa. Natomiast niesie niewątpliwie konsekwencje kulturowe.

    > Każde ugrupowanie religijne ma swoją jedynie słuszną i niepodważalną
    > "prawdę objawioną"

    nie mówie o poczuciu słusznosci, bo tą ma kazda religia, tylko o Bogu który sie
    ukazuje, objawiającemu się wiernym. To juz nie wszystkie. Zresztą nieistotne, brniemy
    w dygresje.

    b.