    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <a...@g...com>
    <5662dad8$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5662ef4a$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <56632a89$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <566343c1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <566354a0$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 6 Dec 2015 10:42:11 +0100

    W dniu 2015-12-06 o 09:32, Budyń pisze:

> [...]
    > pracowało dorywczo, 30 wykonywało zawód ślusarza, 30 to rolnicy, a 25
    > mechanicy samochodowi. Jedynie "pojedyncze osoby" wykonywały zawody
    > takie jak inżynier, lekarz, nauczyciel, pedagog, wychowawca czy
    > duchowny kościoła katolickiego." Spodziewałbys sie tego? Nie, bo o
    > rolnikach w mediach nie słychac wcale. Jesli sobie w googlach wpiszesz
    > hasla murarz pedofil i ksiadz pedofil to okaze sie ze media zajmuja
    > sie księżmi nieproporcjonalnie do skali. Czyli media manipulują
    > zamiast informowac - a ja sobie zycze prawdy zamiast generowania

    Nie fałszywego.
    Ludzie ulegają stereotypizacji. Polega to na tym, że osoby zaufania
    publicznego, a niewątpliwie takimi są księża powszechnie uważani są za
    ludzi prawych. Jeżeli taki ksiądz dokona czynu niezgodnego z prawem czy
    też haniebnego to jego czyn odciska szczególne piętno na całej grupie
    wywołując duże kontrowersje w społeczeństwie.
    Stąd się biorą ogólne przekonania, że lekarz to łapówkarz, policjant to
    osoba głupia, polityk to kłamca itd.
    Osoby bez wykształcenia nie wzbudzają aż takich kontrowersji, bo z góry
    się zakłada, że jest to osoba o małej kulturze i niskim poziomie
    intelektualnym. Po prostu zachowania takie pasują do wzorca
    stereotypowego takiej osoby.

    > to jest swietny przykład ale na cos innego, no ale tez media.
    > Gdy kaminski łapał bandytów to media po nim jechały jaki to on zły bo prowokacje
    urządzał.
    > Ale gdy studenci robią prowokacje to dobrze.
    > To pokazuje wiarygodnosc mediów - i zresztą nalezy sie spodziewac z pis wkrótce
    pistawi tvp do pionu - o jaki bedzie wrzask....

    Dostrzegasz różnicę pomiędzy nakłanianiem do wzięcia łapówki, a
    udawaniem dziecka, które jest nakłaniane przez zboczeńca do seksu?
    W pierwszym przypadku była to prowokacja. W drugim zasadzka na pedofila,
    który wcześniej przejawiał zachowania pedofilskie na forum.
    W pierwszym przypadku nie doszło do wzięcia łapówki, bo ponoć ktoś
    uprzedził Leppera.
    W drugim przypadku doszło do obywatelskiego zatrzymania pedofila, który
    przyszedł na umówione spotkanie.

    > acha, i dlatego mordowani są najczesciej wlasnie chrzescijanie. Wspaniala logika.

    Oczywiście tylko Chrześcijanie byli mordowani, a Chrześcijanie to już
    nie mordowali?
    Siejesz demagogię.

    > zgodnie z procentowym udzialem w spoleczenstwie?

    Patrz *

    > wyprodukuj dwa pokolenia apolityczne a nie bedzie komu bronic kraju w trzecim
    pokoleniu. Spytaj byle leminga teraz czy jesli bedzie potrzeba to odda zyce za
    polske.

    Co to są lemingi?
    Wydaje mi się, że jakaś grupa społeczna, którą tak nazywasz w obraźliwy
    sposób.

    > jasne - zgodnie z udziałem procentowym. na wschodzie polski sa lekcje prawoslawnych
    - da sie to wszystko zorganizowac normalnie bez apolitycznej napinki.

    * Wątpię. Pomimo, że ponad 90% polskiego społeczeństwa to Katolicy to
    tych fanatycznych raptem jest garstka.
    Stanowcza większość Katolików jest przeciwna państwu wyznaniowemu i chce
    rozdziału kościoła od państwa.

    > aaaa czyli zgadzasz sie zebym zebral katolików i przegłosował swoje zasady aby
    obowiazywały ciebie?

    Nie masz najmniejszych szans z powodu j.w. :)

    > A muslimy tam sa dobrym przykladem dlaczego nie nalezy ich wpuszczac do nas.

    Nie musisz mnie przekonywać. Nie jestem za ich wpuszczaniem.