    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <a...@g...com>
    <5662dad8$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5662ef4a$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <56632a89$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <566343c1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3vi5i$rl4$1@node2.news.atman.pl>
    <566357d8$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3vmf3$vvh$1@node2.news.atman.pl>
    <56640375$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 6 Dec 2015 10:55:09 +0100

    W dniu 2015-12-06 o 10:44, Uzytkownik pisze:

    > Chcesz coś mi udowodnić to daj konkrety, a nie każ mi samemu sobie
    > udowodniać, że nie mam racji.
    > Może jeszcze samemu mam się ukamienować, aby Ci przyznać rację, albo
    > też Cię usatysfakcjonować?

    > Potrafisz wskazać taki przypadek, kiedy to ja zacząłem, czy tylko tak
    > sobie piszesz, aby tylko mi przywalić?

    > Jednak zależy Ci tylko na tym, aby mi dowalić :)

    > Twierdzisz, że ani Ty ani Budyn się nie angażujecie emocjonalnie w tą
    > dyskusję i że to tylko ja tu sam ze sobą dyskutuję?
    >
    > Ale powiem Ci wprost. Jak komuś kończą się argumenty do merytorycznej
> [...]

    P.S.
    Jestem delikatnie mówiąc rozczarowany Twoim zachowaniem, bo uważam Cię
    za osobę o wysokiej kulturze osobistej i pomimo naszych różnic
    poglądowych darzę dużą sympatią.
    Dziwi mnie też, że traktujesz mnie jak wywrotowca czyhającego na Twoje
    życie z maczetą w ręku pomimo, iż wielokrotnie okazywałem swoją
    liberalność poglądów i wielokrotnie stawałem także w obronie Katolików.