  • Data: 2020-02-09 17:38:09
    Temat: Re: [OT] PV pesymistycznie.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/02/2020 10:32, KIKI wrote:
    > Ta unia chce tylko karać i karać.

    To brzmi jak jeszcze jeden z debilizmów Korwinowców i jak zwykle nie na
    temat.

    > Jesteśmy rynkiem zbytu dla
    > nich

    Zauważyłem, w swojej ignoracji, że Unia jest też rynkiem zbytu dla nas.

    > i w każdej chwili można np. belgijskie czy holenderskie firmy
    > wywalić z naszego rynku jak będą nam podskakiwać.

    A co jeśli ktoś polskie firmy wywali z rynku belgijskiego? Hipokryzja
    działą tylko w teorii.

    > Europa wschodnia to
    > duży rynek

    Mają głównie rakiety i wódkę więc faktycznie mają czym płacić ponadto
    mamy w tradycji dziesiątki lat wyjątkowo korzystnej dla jeden ze stron
    synbiozy.

    > żeby nas zdominować ekonomicznie, rozjechać.

    Robią to niestrudzenie od tylu lat że gołym okiem widać jacy jesteśmy
    biedni, ludzi już nie stać na brukiew, w lepiankach mieszkają, ostatnio
    widziałem zlot 126p, taka bieda.

    > a każdy import z
    > zachodu to katastrofa gospodarcza dla nas.

    I dlatego własnie upadła Unitra, a przecież mogła spokojnie konkurować z
    Intelem.

    MCY 686 ... aż się łezka w oku kręci ...

    Ehh... korwiniści ... jeszcze jedna pusta i prostacka ideologia.