  • Data: 2012-12-07 12:00:33
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:50c1c391$0$1213

    > To nie jest fenomen państwa tylko fenomen debilnie wybranych urzędników
    > *samorządowych*.

    Liczenie smieci od metra mieszkania komus jednak przyszedl do glowy i nie
    jest to gminny urzednik. Inna sprawa, ze pewnie da sie to usankcjonowac
    kolejnymi madrymi glowami.

    > Metoda rozwiązania tego problemu jest prosta jak konstrukcja cepa: lokalna
    > społeczność organizuje się i (w drodze referendum) wyjebuje
    > wójta/burmistrza.
    >
    > A jeśli nie uda się wyjebać (bo na przykład nikomu nie chciało się wziąć
    > udziału w referendum) to pretensje należy kierować do sąsiadów a nie do
    > bliżej nieokreślonych onych czy też innego państwa :-)

    Zrozum, my coraz bardziej zaczynamy byc dla gmin/panstwa, a nie odwrotnie.
    Jaki to problem sprzedawac mieszkancom domow jednorodzinnych markowane worki
    na smieci? Potrzebujesz wora to kupujesz i tyle. Malo jeden to wezmiesz dwa.
    Niech on kosztuje i 50zl byle pokrywal moje potrzeby, a nie odwrotnie. A tak
    bede utrzymywal trzy gminy produkujac smieci tylko w jednej.

    Pozdro.. TK