eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Sat, 6 Feb 2016 15:41:18 -0000 (UTC)
    <d...@g...com>
    <n94i7s$nih$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n94kme$vlu$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <n94n5b$85r$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <n94oaf$cak$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <n94opo$du4$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>

    Budyń wrote:

    > Należą? Nikomu sie nie należą, to nie jest jakies podstawowe prawo czlowieka.
    > Natomiast rząd ma prawo (i obowiązek) wydac celowe piedziądze jak najskuteczniej.

    czyli tym wielodzietnym też nie. Ale czemu odrózniasz jednych od
    drugich?

    > głosujesz zeby dac tym z jednym dzieckiem, ale zabrac tym wielodzietnym?

    uważam, że gówniane rozdawnictwo zwykłej kiełbasy wyborczej pokazuje jak
    bardzo socjalistyczny jest ten rząd. Nie widzę powodu by komukolwiek
    rozdawać coś co innym zostało zabrane.

    > Takie typo platformerskie myslenie - tak nakombinowac roznych dziwnych zalozen aby
    nic nie było sensowne. Na przyklad wydac 50mln na portal dla bezdomnych którzy mogą
    złozyc wniosek jesli beda mieli podpisem elektroniczny, którego bezdomny miec nie
    będzie.
    > Zatem wymyslaj kolejne "ulepszenia" do 500+ :-)

    a po co mam wymyslać?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?