eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Tue, 8 Mar 2016 10:44:57 +0100
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    <9...@g...com>
    <nb6m3l$2tf$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nb7o6k$78m$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nbjuaf$uor$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2016-03-07 o 20:46, Adam Sz. pisze:

    > Przekreciles - napisalem, ze kolejne kosztuje *mniej*, a nie, ze nie kosztuje
    > nic. Kazdemu dzieciakowi kupowales oddzielny, nowy fotelik do samochodu?
    > Kazdemu dzieciakowi kupowales wanienke do kapania za gowniaka? Kazdemu
    > dzieciakowi kupowales nowy, inny wozek? Itp itd.

    > A ja dalem przyklad, ze jednak kosztuje mniej.

    Wanienka, czy buty z ktorych stosunkowo szybko male dziecko wyrasta to
    sa jakies drobiazgi z ktorych w owym czasie ludzie nie zdaja sobie
    sprawy, uwazajac jednoczesnie, ze tu dalo sie cos zaoszczedzic. Nie
    dziwie sie, bo na tym etapie coz mozna powiedziec o przyszlych wydatkach?
    Im dziecko starsze tym wiecej kosztuje. Wyjedzie na studia i trzeba
    bedzie po te 1,5 tyska miesiecznie wyasygnowac na jedna twarz. Przy czym
    narty w ferie zostaja i Twoje "co najwyzej tysiak wiecej" tez. Czasy
    takie, ze nastoletnie dziecko za granice chce wyjechac. Na tydzien to
    jakies dwa tyski. Rocznie zbiera sie spora kupka, ale dotyczy jednego
    dziecka. Jak przy kolejnym moze byc taniej?

    Pozdro.. TK