  • Data: 2016-02-16 22:34:54
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Udusić się nie udusi, ale ciepełka w chałupie bez upsa nie utrzyma
    > (rekuperacja) ;P

    Jeśli przez czas awarii rekuperował nie będzie, to i straty ciepła
    nie powstaną. Najwyżej zaduch się zrobi -- ale przecież od zaduchu
    nikt nie umarł.

    A swoją drogą, to ja rekuperację zawsze postrzgałem jako drogę do
    zaoszczędzenie energii. Gdybym musiał w to stale prąd ładować, to
    niech sobie w kuper wsadzą.

    > Na gumno to ja wylezę, ale niewiasta i dziecka to już takie więcej
    > trzęsące się, co ja Panie poradzę...

    Przykładem działać!

    > Na to żem nie wpadł, żaluzje małżonka chce zewnętrzne, umyśliłem
    > że będą ciągane na sznurek a nie prądem. Może powinny prądem? Hm...

    Niektórzy uważają, że to optymalizuje przepływ energii. Doprawdy
    miłym jest nagły hurgot żaluzji w sypialni o świcie, gdy ma się
    świadomość, że to wszystko nie na darmo.

    > A jaka to firma, o ile ma firmę? Może teraz jakieś lepsze robią,
    > moje są sprzed 2-3 lat, a to pewnie już przepaść technologiczna.

    Firmna jest "Sanico Electronics", a placówka handlowa zwie się
    Leroy Merlin. Trzy lata temu w tym samym miejscu kupiłem świecidło
    (też tanie było, ale nie aż tak), które chyba tylko do Kurnika się
    nadaje, tak jest migotliwe.

    --
    Jarek