  • Data: 2016-02-16 23:15:36
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 lutego 2016 22:54:15 UTC+1 użytkownik Jarosław Kłopotek napisał:
    > - Rozważam wariant oświetlenia mogący świecić różnym światłem
    > ciepłym/zimnym - ma to sens?

    A lubisz zimne? Mnie drażni, więc ja bym czegoś takiego nie robił.
    Chyba że z jakiś powodów potrzebujesz :>

    > - Czy warto położyć cieńsze kable ale za to więcej i ściągnąć je do
    > jednej rozdzielni?

    A jaki to ma mieć cel?

    > - warto położyć skrętki+zasilanie do rolet, nawet jeśli się ich
    > aktualnie nie planuje

    W sensie że pewnego dnia mi odbije, żeby pruć puszki od rolet
    i montować w nich silniki? Jakoś nie widzę w tym sensu,
    skoro na etapie budowy planuje się napęd sznurkiem.

    > Klepnę coś więcej jutro ;)

    Klep Pan, byle tanio było i potrzebnie ;)

    L.