  • Data: 2016-02-16 23:35:19
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Należy zacząć od pytania: czy alarm w domu w ogóle ma sens?
    > Jedyne znane mi implikacje posiadania takiegoż, to długie
    > i częste rozmowy z firmą ochroniarską, prowadzone na przykłd
    > w trakcie podróży do Argentyny o czwartej nad ranem lokalnego
    > czasu, a mające na celu wyjaśnianie, że "ten alarm już tak ma,
    > że się sam wzbudza".
    >
    > Jeśli ktoś już wcześniej metodą dialektyki wewnętrznej poznał,
    > że bez firny ochroniarsiej będzie czuł się samotny i niepełny,
    > to powinien jej zadać pytanie: jaki ten alarm pownien być.
    > I zrobić taki, by był sztuką dla sztuki żeby mieć alarm, bo
> [...]

    Takie sytuacje jak opisujesz zdarzają się tylko tam, gdzie instalację
    projektował ktoś, kto nie ma o tym pojęcia.
    Prawda jest taka, że dobór podzespołów oraz miejsc montażu nie może być
    przypadkowy i wymaga sporej wiedzy oraz doświadczenia. Najgorsze są
    przypadki, kiedy za projektowanie takiej instalacji zabiera się
    kompletny laik wspierany grupą usenetowych doradzaczy i pseudofachowców.