  • Data: 2011-09-16 16:20:53
    Temat: Re: Obliczenia cieplne
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budyń napisał:
    > Dla średniej temperatury zimy +5st potrzeba1,6kW.
    Czyli w sezonie potrzebuję 7000kWh co kosztuje 1000zł
    (licząc za gaz 0,145zł/kWh, taka daną gdzies znalazłem).
    Oczywiscie to wersja optymistyczna - ciekawe co bedzie w praktyce.

    no i dalej nie wiem jak Ty to liczysz.
    Mój dom potrzebuje ok 20 tys kWh, a realny koszt 1 kWh z węgla to ok
    0,17 - 0,18 zł/kWh
    Czyżby faktycznie energia z gazu była tańsza od energii z węgla?

    Coś naciągasz... Panie... :-).

    pozdr
    Robert G.