  • Data: 2011-09-19 21:21:17
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:9cb1108e-b28d-454f-ae32-

    > Jakie by nie mial to mowimy teraz o styku w dol - jaka powierzchnia
    > porotherm 25 styka sie z betonowa sciana / wiencem, a jaka porotherm
    > 44 ?? :) Moj sie styka 25cm. Twoj zapewne 38cm. Wiec czemu moja sciana
    > mialaby "transportowac" wiecej ciepla "w dol" niz Twoja ?? :)

    Moje 38 to jednak mniej jak Twoje pelne 25 przy calej powierzchni scian
    zewnetrznych, ale nie o Tobie czy o mnie mowa. Kupe ludzi buduje przeciez z
    innych materialow. Nie tak dawno temu pisalismy o silce, a Kiki to juz w
    ogole alergie na ceramike ma. :-)) A wystarczy pierwsza warstwa z Ytonga jak
    ktos ceramiki nie trawi. Tu tak naprawde nie chodzi o nas, bo my to juz
    sobie mozemy. Chodzi o tzw. madrosc grupy. :-))

    > PS. U mnie to i tak bez znaczenia bo mam piwnice, a jej sciany
    > ocieplone 15cm styro ;)

    Piwnica to inny temat, zreszta ta tez ma sciany ponizej posadzi. Jak
    nieogrzewana to nie ma problemu.

    Pozdro.. TK