  • Data: 2012-02-18 02:04:01
    Temat: Re: Obowi?zek od?nie?ania posesji.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    4CX250 <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak by ci kazali sprzątać na wiejskiej to też byś jeździł i sprzątał bo
    > takie prawo?

    > Gówno prawda. Nakaz sprzątania cudzego to zmuszanie do pracy za darmo.
    > Mogę sprzątać ale jak mi zapłacisz

    > To ty nie kumasz. Budownictwo wielorodzinne to najczęściej całe osiedla we
    > własności spółdzielni.
    > Jeśli tam sprzątają to u siebie a nie na cudzym. Jak przyjdziesz do mnie to
    > też mam na posesji posprzątane.
    > A jesli wdepniesz w gówno na chodniku to jak ci wadzi to se posprzątaj albo
> [...]
    I nigdy nie opuszczasz swojej posprzątanej działki? Nie jeździsz do
    najbliższego miasta? Jak pustelnik żyjesz? Mieszkam w śródmieściu dużego
    miasta. Gdzie widzisz jakiś mój chodnik? A płacę w czynszu za sprzątanie.
    Każdy wieśniak może zaparkować swój samochód na ulicy na której mieszkam. Ja
    za to płacą żeby ktoś obcy mógł chodzić po nie moim chodniku. Jak ten obcy
    jest z miasta i nie mieszka w domku to też płaci żebym ja mógł chodzić po nie
    jego ulicy. To dlaczego ja mogę płacić a taki co ma domek ma nie sprzątać
    śniegu sam tylko chce żebym mu zafundował sprzątanie. Ja też mogę mieć sprawę
    na wsi albo na osiedlu domków jednorodzinnych. I chce tam móc się dostać bez
    gumofilców i rakiet śnieżnych. To może zrobić opłatę za sprzątanie. Powstaną
    wyspecjalizowane firmy sprzątające. Dla mnie to rybka bo i tak płacę. Ale ci
    co nie płacą i nie chcą sprzątać zaraz ryja będą darli że znowu rząd chce ich
    okraść. Bo u mnie opłata za 100m2 chodnika rozłoży się na kilkanaście osób a
    jak ktoś ma domek to za 60m2 będzie musiał płacić sam.