  • Data: 2012-02-20 09:11:20
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 19 Feb 2012 20:15:19 -0800 osobnik zwany Piotr
    wystukał:

    > Wybacz, ale to demagogia i łapanie za słowa. Zarówno mojemu
    > dyskutantowi, jak i mnie chodziło o jezdnię. Gmina odśnieża jezdnię, a
    > mieszkańcy - chodniki.

    otóż nieprawda. Koło mojej działki jest chodnik oddzielony od niej
    trawnikiem. Zgodnie z ustawą gmina ma obowiązek go odśnieżać ale tego nie
    robi. I nikt nie jest za to ukarany. Gdyby trawnika nie było ja miałbym
    ten obowiązek i SM latałaby z wywieszonym ozorem by ten obowiązek
    wyegzekwować. Jak widzisz gmina ma obowiązek odśnieżania i jest on
    zapisany w ustawie, ale urzędasy mogą się wykręcić tym, ze nie mają kasy
    na odśnieżanie ja nie.

    A i tak chodnik odśnieżam dla siebie i sąsiadów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?