  • Data: 2009-05-12 12:53:01
    Temat: Re: Ocena projektu + ocieplenie budynku
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" napisał w wiadomości

    > No w koncu ktos stawia "nie dworek"
    > ;-)
    > az milo popatrzec...
    > BTW jestes pewnien ze WZ pozwalaja na taki dom?

    Dzieki za odpowiedz i namiary, ktore wyslales mi na priv.
    Ja nie z tych co dworki potrzebuja ;-)

    Dzownilem do urzedu i WZ to:
    do 3 kondygnacji
    do 30% powierzchni dzialki
    linia zabudowy 5 m od ulicy
    wymagany nadzor archeologiczny

    tak wiec nie jest zle.

    Ten projekt, ktory tu zapodalem to ostatecznosc jesli nie znajde taniego
    architekta...

    > a nawiazujac do watku:
    > 1. jak nie bedzie -30 stopni przez cala zime i nie bedziesz grzal do 25
    > stopni to powinno wystarczyc

    > 2. nie napisales z jakich pustakow... jakies warstwy tej sciany? jesli to
    > bedzie tylko cos typu porotherh

    Myslalem o Ytongu'u.

    > 4. niby jakim cudem? jak beda dobre izolacje poziome to nie ma prawa

    Zostaly ocieplone bloki i po 3 latach grzyc w styropian sie wdal...
    Stad moje pytanie.

    Dzieki i pozdrawiam