  • Data: 2009-05-13 06:48:32
    Temat: Re: Ocena projektu + ocieplenie budynku
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości

    > Prosze rozwiń to:. Bo drogie to wydają się własnie "dworki"- przeważnie ze
    > względu na skomplikowana bryłe dachu, lukarny itp. A tutaj sciany i
    > stropodach, żadnych łuków itp.

    :)
    Tez tak wlasnie myslalem, ze ze wzgledu na prosta bryle bedzie prosto i
    tanio.
    Otrzymalem kilka odpowiedzi od biur projektowych odnosnie wartosci wykonania
    podobnego projektu przyczym bylby to projekt indywidualny i wartosc
    realizacji wynosi od ok. 700tys-1mln PLN.
    Samo postawienie murow i dachu nie bedzie zbyt drogie natomiast detale i
    wykonczeniowka pochlona ogromne srodki.
    Mam nadzieje, ze uda sie to jakosc obejsc... ;)