  • Data: 2011-09-01 14:50:25
    Temat: Re: Ocieplanie elewacji samemu - ile trwa?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 15:45, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
    > Cześć.
    > Pytam w imieniu kolegi który ma zamiar samemu wziąć się za ocieplenie domu.
    > Gość dość zaradny, dysponujący sprzętem i wiedzą techniczną teoretyczną,
    > ale bez praktyki w ocieplaniu.
    > Ile zajmie mu położenie przyjmijmy 100m2 + siatka?
    > (Dom świeżo postawiony, z porothermu, nieduży, z poddaszem.)

    Mysle ze jak to robi pierwszy raz i bedzie sie mocno cackac to 100m2
    zrobi w tydzien, z przekladaniem rusztowan, bawieniem sie naroznikami
    przy oknach etc. Lacznie z zaciagnieciem siatki na kleju, bez tynkow
    (tynki samemu ciezko zrobic szczegolnie jak sa jakies duze polacie bo
    trzeba mokre na mokre a cienkie tynki szybko schna). Tylko powiem
    szczerze ze jak nie ma doswiadczenia przy pracy ze szpachla to moze mu
    to nie wyjsc rowno, a szlifowanie wyschnietego kleju jest bardzo
    ciezkie (twardy jak cholera). Mi, mimo ze nakladlem sie wczesniej
    sporo gipsow powiem szczerze rowne zaciaganie kleju nie wychodzilo ni
    cholery. Przyszedl gosc ktory robi to od lat i dwoma pociagnieciami
    zalatwial 1m2 na idealnie gladko - nie wiem jak on to robi, trzeba
    miec wyczucie w rekach :-)
    pozdr.

    --
    Adam