  • Data: 2013-03-24 20:13:44
    Temat: Re: Ocieplenie bloku
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie kupujesz pełnej własności.

    Inni też nie, więc nie ma powodu by ich prawo do +21 było ważniejsze niż
    moje do +5.

    > Nie możesz. Masz obowiązki związane z częściami wspólnymi i musisz za nie
    > płacić. Własność to także obowiązki.

    Już pisałem jest wiele wspólnot, gdzie za ogrzewanie każdy płaci za siebie,
    więc mogę. To że jeszcze zostało trochę socjalistycznej prehistorii to nie
    znaczy, że to jest norma.

    > Wszystko zależy od uregulowań pomiędzy tobą a pozostałymi
    > współwłaścicielami. Oni też mają świete prawo własności.

    Podaj paragraf mówiący o tym, że ich prawo do posiadania +21 stopni jest
    ważniejsze od mojego do posiadania +5 stopni.

    O ile spółdzielnie mogą sobie uchwalać co chcą to na szczęście we
    wspólnotach nie jest tak łatwo i uchwałę nakazującą utrzymywanie zadanej
    temperatury można zaskarżyć.

    Pozdrawiam
    Ergie