    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie dachu - krokwiowe koncepcje
    Date: Thu, 1 Oct 2009 20:26:53 +0200

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ce8f04bc-dc3a-407f-a0f6-

    >A masz namiar na takie co mają 20 cm?

    Owszem, maja jakies 22 - 23cm w pelnym wymiarze. Te 2 - 3cm wchodzi w
    profil, wiec szacuje dlugosc robocza na 20cm, ale nie mam ich w reku tylko w
    ofercie handlowej.

    >Przekombinowane.

    >Lepiej kupić taśmę stalową perforowaną i poucinać z tego paski do
    >mocowania profili. Zostawić nadmiar i poziomowanie i profile zostawić
    >sobie na koniec (po pierwszej warstwie między krokwie).

    Ja tez tak myslalem, malo tego, w mojej okolicy dachy ktore widzialem sa
    robione wlasnie w ten sposob, pisalem kiedys juz o tym. Ale jak tak ogladam
    jak to powinno byc to wyglada na to, ze ta robota daleka jest od
    profesjonalnej, moze sie myle. Takie kosze np. widzialem obrobione bez
    profili UD na krokwi koszowej. Poza tym wszyscy twierdza, ze z poziomowaniem
    jest jednak znacznie latwiej, mozna prolile zdjac i za chwile zapiac do
    drugiej warstwy welny. Slowem same plusy, dla tego tej warsji staram sie
    trzymac.

    >To takie moje przemyślenia, bo sam potrzebuję podwiesić 15 cm a za
    >bardzo nie mogę znaleźć takich grzybków.

    Jak bedziesz potrzebowal to moge Ci wyslac.

    Pozdro.. TK