  • Data: 2009-02-26 17:12:18
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:go5u0o$a59$1@news.onet.pl...

    > Wystarczy 95%. jezeli z jednego procenta przenikajacego przez sciany
    > zablokujemy 95%, to beda to juz ilosci sladowe.

    Teoria teoria, tylko gdzie te farby?? Jak malowac zeby uzyskac ciaglosc?
    Zreszta to i tak dzielenie wlosa na czworo. Para i tak przeniknie i tak,
    kwestia czasu.

    > Czemu ? styropian jako ocieplenie pod podloga
    > jest izolowany i od dolu i od gory warstwa folii.

    dajesz folie pod i na styropian?

    > na strop tez prawdopodobie dam folie pod styro, bo keramzyt
    > nadal drogi (175 pln/tona).

    A po co folia pod styropianem na stropie, no chyba ze pomieszczenie
    nieuzytkowe?

    > Z wyjatkiem tych, ktorzy za jakis czas znow zaczna na nowo
    > rozpetywac dyskusje na grupie :)

    Dla mnie ta sciana poza innymi cechami to wzgledna latwosc wysychania w
    okresie letnim, to odnosnie "oddychania".

    Pozdro.. TK