  • Data: 2010-09-01 10:40:06
    Temat: Re: Ocieplenie stropu - strych
    Od: witek68 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sie, 09:11, "Tornad" <t...@h...com> wrote:
> [...]

    Witam

    A co sądzicie o betonie z dużą ilością kuleczek styropianowych w
    środku (zaprawa cementowo-styropianowa Polytech)
    Byłem kiedyś w firmie, która to produkuje. Na strychu zrobili sobie z
    tego wylewkę, stropy mieli tam z drewna, zrobili tam wylewkę zbrojoną
    z Polytechu i na to płytki (podobno bez wylewki chroniącej na górze) -
    chodzi się jak po stropie betonowym.
    Na razie mam taką wylewkę na 1 piętrze, miałem tam strop betonowy - 10
    cm, beton marnej jakości zbrojony drutem, legary z 2T i na tym właśnie
    z 20, 30 cm gliny z trocinami i podłogę na legarach. Wyrzuciłem glinę
    i stare dechy - strop zaczął drgać jak się po nim chodziło. Dałem tam
    wylewkę z Polytechu, ze zbrojeniem, robotnicy mieszali ją w
    betoniarkach, później 3 cm wylewki cementowej i jest bdb.
    Sąsiad właśnie sobie zrobił taką wylewkę na parterze - nie narzeka.

    Kiedyś czytałem na forum Muratora wątek o wylewce na ordece. Jakiś
    człowiek (dość poważany na forum) zrobił podobno u siebie "beton
    komórkowy" z cementu i płynu do mycia naczyń. Podobno jest to b.
    lekkie, dobrze izoluje cieplnie, ale nie przenosi obciążeń - taki
    pumeks.

    Witek