  • Data: 2011-02-19 23:46:32
    Temat: Re: Od prawie tygodnia slonce i
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1eaef63f-3499-47b1-adf5-48799b79f840@p11g2000vb
    q.googlegroups.com...

    > Producenci wiele rzeczy moga pisac - a my chyba dyskutujemy dlatego
    > zeby to sprawdzic i zeby wiedziec, jak to jest naprawde (ja nie lubie
    > "nie wiedziec" :)
    > Wiec.. Ktos ma jakis pomysl czemu solary masowo nie wybuchaja ? Ja nie
    > mam :)

    No to moze uznajmy, ze to nie ma znaczenia i tyle? :-))
    Widzialem chocby swoja instrukcje obslugi zestawu solarnego i nie ma w nim
    slowa na temat przykrywania na czas dluzszego wyjazdu. Prawde mowiac nie
    wyobrazam sobie, zeby taka instalacja nie byla bezobsugowa. Wyobrazmy sobie
    za to jakiegos kretyna ktory nie wie co do czego i kupil sobie taki zestaw.
    Chlop albo baba nie wie co to kociol gazowy bo sam sie pali, a ma sie
    przejmowac jakims przykrywniem durnych kolektorow na dachu w dodatku w takim
    miejscu gdzie nie ma dostepu. To przeciez idiotyczne.

    Pozdro.. TK