  • Data: 2012-11-09 11:43:22
    Temat: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ależ ja nie o takich ludziach piszę. Piszę o ludziach "wpuszczonych" przez
    >marketing i promocje. Na śląsku jakieś 10 lat temu eko-groszek kosztował
    >grosze i sporo ludzi zlikwidowało swoje kotły gazowe i kupili piece na
    >eko-groszek, bo wydawało im sięże zawsze tak będzie, jednak już po kilku

    Niestety marketing "zabił" ekogroszek. Piece zrobiły sie popularne i
    kopalnie zaczęły podnosić ceny.
    Ja bojkotuję polski węgiel bo jest droższy i kupuje ruski.
    I tak uważam że jest stanowczo za drogi.

    >No a jak ktoś nie ma wyboru to ponoć obecnie w miarę tanio wychodzi palenie
    >drewnem w specjalnych kotłach. Ale z cenami drewna też może być różnie,
    >choć na ścianie wschodniej zawsze będzie lepiej bo jest tanie drewno z
    >Białorusi.

    Nie będę palił ekogroszkiem zapewne wiecznie , choć patrząc na ilość węgla i
    dostępność to cena nie będzie rosła. Jest pełno węgla w Rosji , Czechach czy
    nawet w Australii.
    Dzięki temu polskie kopalnie mają problem ze sprzedażu tak przedrożonego
    węgla ...

    Zapewne w przyszłości przejdę na pompę ciepła , ale czekam aż ta technika
    się rozwinie :)
    Sądzę że za 5-10lat pompy będą tańsze i oszczędniejsze :)