  • Data: 2012-11-09 14:36:17
    Temat: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >No to kolejny argument na twoją niekorzyść. Dwie osoby do załadunku i
    >jeszcze jazda na mopie.

    Szukasz jakiś dziwnych wad i problemów ...
    Żona mi pomaga , bo jest szybciej i sprawniej.
    Co w tym dziwnego ?

    >A co jak chcesz wyjechac na dłużej albo oboje na dłużej? Klucze sąsiadom?

    W zimę nie wyjeżdżamy nigdy.
    Zawsze można ustawić grzanie na minimum i sądzę że starczy to na około 2
    tygodnie.
    Z sąsiadami mamy dobre układy i dawaliśmy im klucze jak jechaliśmy na
    wakacje , aby pilnowali domu i karmili kota :)

    >Niech ci będzie, masz czysto, ale musisz specjalnie o to dbać czyli
    >dodatkowe czynności sprzątające. To też na twoją niekorzyść.

    Jaką niekorzyść ?
    To chyba normalne że jak ma sie pomieszczenie które jest pomieszczeniem
    przejściowym to trzeba dbać o jego czystość aby syf nie dostał sie do domu.
    Czyszczę bo musi być tam czysto , bo nie jest to oddzielne pomieszczenie i
    nie służy tylko jako kotłownia.

    >Dostęp powietrza zapewne przez jakąs rurę fi 110-160 a powierzchnia drzwi
    >otwieranych wielokrotnie większa. Ciśnienie w kotłowni napewno tak szybko
    >się nie zrównoważy przez ten otwór.

    Nie wiem. problemów nie mam i nie miałem.
    Czujnik czasu mam i problemów brak ..