  • Data: 2016-08-08 19:15:52
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle ze zamiana na kredyt w PLN w wiekszosci przypadkow spowoduje
    > koniecznosc
    > doplat kredytobiorcow CHFowych - od kilkunastu tys to kilkudziesieciu
    > tys PLN,
    > to dopiero nakreci spirale zadluzenia :)
    > pozdr.

    Dlatego napisałem żeby była dowolność. Pół roku na dokładne
    przeanalizowanie wszystkich wariantów.
    Znam dwie osoby, które wzięły kredyt po kursie 1,98 PLN - wiesz co
    oznacza spłacanie takiego kredytu obecnie? Rata ponad 100% wyższa.
    Osób które mają kredyty po kursie <= 2.3 są setki tysięcy. To jest
    problem społeczny.
    Większość z nich byłaby wniebowzięta gdyby weszło rozwiązanie, które
    opisałem (nie moje, zasłyszane w radiowej III). Pojawiło by się dla nich
    jakieś światełko w tunelu.

    TG