    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Date: Thu, 11 Aug 2016 11:37:36 +0200
    <2...@g...com>
    <4...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5...@g...com>
    <noff7c$iv1$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:616089c1-dd66-4926-a44c-965285a3f0c7@googlegrou
    ps.com...
    A jak ktos na etacie jako sprzedawca pracuje to tez musi znac przepisy
    dotyczace spolek handlowych w kontekscie rybolowstwa? Jak ktos nie ma firmy
    i nie odpisuje vat od paliwa i napraw to musi znac ten przepis o ktorym
    napisales czy nie musi? W Polsce sa dwa miliony malych firm, w tym ponad
    milion to samozatrudnienie czyli nie firma. Czesc przepisow jest wspolna dla
    wszystkich. I te trzeba znac. Raptem to kilka ustaw i kazda ksiegowa
    prowadzaca biurokracje ma je w jednym palcu. Do tego czasami dochodza
    dodatkowe przepisy dotyczace branz. I tez jest ich niewiele. A Budzik
    pierdoli ze czyta wszystko co sie ukazuje zeby wiedziec czy go to dotyczy
    czy nie dotyczy.

    Mam nadzieję, że nie muszą tego znać, ale nie gwarantuję mojego stanowiska.
    Mógłbyś podać jakie przepisy są wspólne dla wszystkich i wszyscy musimy je
    znać? Mnie przychodzi do głowy Kodeks Wykroczeń, Karny, Drogowy, Ustawa o
    podatku dochodowym, ustawa o ochronie środowiska.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---