  • Data: 2016-08-14 19:24:38
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 18:59:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No prosze :) I wyszedl na tym zdecydowanie lepiej niz pomoc, ktora chca
    > uzyskac frankowicze od rzadu (bo uniewaznil umowe i musial oddac tyle PLN
    > ile mu bank wyplacil - przy czym wszystko, co wplacil do tej pory bylo
    > zaliczone na poczet tej kwoty, dodatkowo dostal jakies odszkodowanie).
    I ok. Tylko konsekwencji w Twoim rozumowaniu nie widzę- bo raz piszesz że jak banki
    będą musiały "pomóc" frankowiczą to dla nich koszty i przerzucą na klientów a kawałek
    dalej piszesz że jednak nawet na dzisiaj to frankowicze mają taniej jak
    złotówkowicze. To w końcu kto zarobił a kto stracił zdecyduj.
    > Da sie? Da. I nie trzeba do tego pomocy prezydenta :)
    > Jednak trzeba miec troche mozgu, a klocacy sie frankowicze go nie maja.
    Sądy to jedyna słuszna droga na banksterów. Tak jak kilkakrotnie pisałem- banki
    oszukały ludzi na kredytach walutowych i prędzej czy później za to bekną.