  • Data: 2016-08-14 19:35:26
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 19:24:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > I ok. Tylko konsekwencji w Twoim rozumowaniu nie widzę- bo raz piszesz że jak banki
    będą musiały "pomóc" frankowiczą to dla nich koszty i przerzucą na klientów a kawałek
    dalej piszesz że jednak nawet na dzisiaj to frankowicze mają taniej jak
    złotówkowicze. To w końcu kto zarobił a kto stracił zdecyduj.

    Gdzie tu nie ma konsekwencji? Oczywiscie, ze banki te koszty przerzuca
    na klientow, *o ile* takich przypadkow jak ten jeden bedzie wystarczajaco
    duzo. Niech sady rozstrzygaja, tak sie robi w cywilizowanych krajach.
    Nie rozumiem, czemu mi zarzucasz brak konsekwencji? Ja po prostu uwazam,
    ze wiekszosc kredytobiorcow zostanie odprawiona z kwitkiem przez sad, a
    tylko dlatego takich spraw nie ma - bo kazdy z nich doskonale zdaje sobie
    z tego sprawe, ze jego kredyt jest zgodny z prawem :)

    Ale krzyczac w tlumie licza, ze cos ugraja, bo "pomoc" bedzie dla wszystkich
    frankowiczow, nikt sie indywidualnie nie bedzie w kazda umowe wglebial.

    > Sądy to jedyna słuszna droga na banksterów. Tak jak kilkakrotnie pisałem- banki
    oszukały ludzi na kredytach walutowych i prędzej czy później za to bekną.

    Niech bekaja, jezeli faktycznie oszukuja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.