  • Data: 2013-07-07 22:35:39
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ciągle dylemat:budować czy nie?Rozstrzygnąć może tylko rzut monetą...
    Argumentów naDOM nie podasz bo go nie mialeś.Ja nie podam na MIESZKANIE.
    Ale:mam prawie 60 lat,mieszkam z córką.Samodzielny pokój z kuchnią i lazienką.ONI
    mieszkają na górze,czasem się widujemy.Ale jeśli zaslabnę(zdarzylo się-udar)córka
    jest na dole w minutę.Jeśli będą wnuki-też nie będzie daleko.Co będziesz robi na
    emeryturze?balkon,czy lawka przed blokiem?Co z wnukami-nie będzie?
    Większość tu piszących to ludzie mlodzi.30lat temu ja też takich pytań nie
    zadawalem...
    Druga sprawa:co zostawisz spadkobiercom? Rozumiem, ze dasz im
    wyksztalcenie,mieszkanie,ale może kawalek wlasnego miejsca pod niebem też byloby
    warto?
    Mam trzy córki: jedna mieszka ze mną,drugiej kupiliśmy mieszkanie,trzecia kupila
    sobie sama(teraz dostala tę odbudowaną ruderę,o której pisalem-wartości
    porównywalne).SEDNO- wyobraż sobie,że ta z mieszkaniem czuje się poszkodowana...
    Moja rada:poszukaj atrakcyjnej,sporej dzialki-i niech se leży.Moze dojrzejesz do
    budowy.Jeśji nie-to niech się spadkobiercy martwią.Nie stracą.