    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Jul 2013 13:58:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 22:37:36 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > I tak co tydzień od dwudziestu lat chodzisz te zabytki zwiedzać? One są dla
    turystów nie dla mieszkańców. Weź to co masz u siebie razy 10 i będziesz miał to co
    jest w Łodzi. Parki, proszę bardzo. W Łodzi jest największy w Europie park w
    granicach miasta. Od ścisłego centrum 10 minut tramwajem.

    Ale jakie sa w nim atrakcje? Bo co z tego, ze najwiekszy w Europie? 10 min
    jazdy samochodem / autobusem to ja mam np. Rybnik, kawaleczek dalej Racibórz.
    Tam tez mam piekne duze parki i tysiac innych atrakcji :)

    > Do niedawna, bo Londyn przebił, było największe centrum handlowo rozrywkowe w
    > Europie. Największy na Świecie ekran w kinie też jakiś czas był w Łodzi.
    > Basenów

    Sorry ale jak slysze "centrum handlowe" to mnie trzesie. Strasznie nie lubie,
    jak mnie zona ciagnie do Focusa czy podobnego to mam humor na caly dzien
    stracony. To jest kwintesencja miasta? To ja sie ciesze, ze jestem "ze wsi" :)

    > z różnymi atrakcjami kilka. Chcesz kąpieliska naturalne. Są. Jakiś czas temu

    Ale jak daleko? Bo w promieniu ~30km to ja mam tyle kapielisk ze ciezko by
    je bylo wymienic. Do zjazdu A1 mam 2km, a dalej 15 min do Ostrawy gdzie jest
    kapielisko Poruba, 30 min odemnie jest czeski Hlucin z zarypistym zalewem
    i wyciagiem dla nart wodnych. Ogolnie to chopie ja mieszkam na gornym slasku
    - mozna przyjac ze caly okreg w promieniu 60km to "moje" miasto, a na jego
    terenie jest z cala pewnoscia wiecej atrakcji niz w promieniu 60km od Twojej
    Lodzi :)

    > władza mówiła że z ziemi co wykopują przy budowie dworca kolejowego chcieli by
    > górę dla narciarzy usypać. Taką z wyciągami i innymi bajerami. A Ty z
    > rodzinnym parkiem rozrywki wyskakujesz.

    30 min to ja mam do prawdziwych gor - do Beskidow. Ustron, Wisla, Szczyrk.
    A jak nie wystarcza to 1,5h jazdy samochodem mam Slowacka Osadnice czyli
    Wielka Racze - swietny kompleks narciarski. A Ty mi tu ze sztucznie usypana
    gorka wyskakujesz, ja Cie prosze :-)

    "Moj" park rodzinny bedzie mial:

    - park linowy
    - linarium
    - liczne place zabaw dla mlodszych
    - skatepark dla deskorolek / rolek
    - boiska
    - tory do gry w kapsle
    - kregle
    - gora saneczkowa
    - silownia
    - trasy rowerowe
    - zespol torow / tras dla modeli zdalnie sterowanych

    Dawaj - co masz w promieniu 2-3km od Twojego miejsca zamieszkania?:)
    Bedziesz mial dla dzieciakow/mlodziezy TYLE atrakcji w jednym miejscu 500mb
    od miejsca zamieszkania? Watpie - bo nikt takiego parku w centrum duzego
    miasta nie zrobi :) A w centrum malego miasta - jak widac da sie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.