    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Jul 2013 18:30:51 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 03:18:40 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > W dniu wtorek, 9 lipca 2013 03:06:42 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    >

    > [...]
    >

    > ROTFL. Kogutek Ty lepiej nie chciej miec tych wnukow - po wizycie u Ciebie
    >
    > tylko psychiatra im zostanie :D A wiesz, ze mozna tez lubic samochody z PRLu
    >
    > i zeby je odrestaurowac (HOBBYSTYCZNIE, a nie zarobkowo) nie trzeba kilkuset
    >
    > tys pln ? :-)

    > Ale odnies sie do sluchania, a nie grania :)
    >
    > Moj brat jest radca prawnym, a jego hobby to wlasnie granie. Wyobraz sobie,
    >
    > ze na tym moim zadupiu tak mu dobrze idzie ze jego plyte mozesz sobie isc

> [...]

    To trzeba było tak od razu że małego fiata chcesz odrestaurować. Nie pytam po co. Ty
    akurat nie musisz odśnieżać ale inni muszą. Nie rozpatrujemy jednego przypadku tylko
    jakiś ogólny. Żeby wyjechać z garażu też Ci gmina odśnieża podwórko. Znowu zaczynasz
    się przechwalać. Przedtem domem teraz bratem. Ty wiesz kim był mój ojciec? Chcesz
    sprowadzić rozmowę do poziomu przechwalania kto ważniejszy? Czegoś nie dopisałem i
    zanim umieściłem inną wersję zdążyłeś napisać. Jest i o muzyce w nowej. Inaczej
    nazwałem to " moje centrum" Nazwałem je centrum handlowo rozrywkowym. Bo tam i kupić
    można i obejrzeć i zjeść i posłuchać i potańczyć. bardzo było niewygodne użyć nazwy
    jaką podałem?