  • Data: 2013-07-09 03:34:38
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 03:30:51 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > To trzeba było tak od razu że małego fiata chcesz odrestaurować. Nie pytam po

    :D

    [...]
    > podwórko. Znowu zaczynasz się przechwalać. Przedtem domem teraz bratem. Ty
    > wiesz kim był mój ojciec?

    Muzykiem? Jak tak to smialo - chwal sie :)
    Pisales o chlopakach ktorzy graja, jakoby mial to byc argument jak to jest
    "w miescie" lepiej - to ja Ci podaje kontrargument ze na mojej "wsi" tez
    chlopaki potrafia dobrze rocka grac :)

    [...]
    > dopisałem i zanim umieściłem inną wersję zdążyłeś napisać. Jest i o muzyce w
    > nowej. Inaczej nazwałem to " moje centrum" Nazwałem je centrum handlowo
    > rozrywkowym. Bo tam i kupić można i obejrzeć i zjeść i posłuchać i potańczyć.
    > bardzo było niewygodne użyć nazwy jaką podałem?

    ROTFL. I Ty porownujesz swoj prywatny porzadny zestaw audio do sluchania
    w jakims centrum handlowym? No mysle ze mozemy juz temat naprawde zakonczyc :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.